czwartek, 27 czerwca 2013

dlaczego akurat Machalit..

Produkcją biżuterii zajęłam się jeszcze podczas trwania studiów ok 2009 roku. Po jakimś czasie gdy zamówień miałam coraz więcej postanowiłam nadać ręce i nogi mojej "produkcji". Na początku założyłam sobie bloga na który wrzucałam zdjęcia wyrobów, ale blog taki wymagał nazwy a mi nic ciekawego nie przychodziło do głowy. Przeglądając któregoś dnia książki o kamieniach szlachetnych natknęłam się na malachit który od razu wpadł mi w oko

Zafascynowana jego piękną barwą i fakturą opowiedziałam o nim tacie a on nie mógł zapamiętać nazwy malachit i ciągle ją przekręcał na machalit i tak już zostałam machalitem:) 


Przyznam się, że przez to wszystko do dziś sama musze pomyśleć zanim powiem jak się ten kamień nazywa-malachit czy machalit :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz